Hemma!-

HEJ! <3
Kommit hem från stan. Vi var på mammas jobb skulle fixa lite grejer sen gick vi till julmarknaden, hannes trodde vi skulle gå till "djurmarknaden" han fråga: Var är alla djuren?
Där fika vi på ett café som heter chokladkoppen barnen drack varm choklad och bulle mummigt! ;)
Efter de åkte vi till pianokonserten den var bra Tilda var duktig. Nu kommer det varför jag INTE laddar upp bilder. Det är för att: 1: glömde bort att ta bilder på julmarknaden 2: när jag väl kom ihåg det fick jag inte ha på mobilen på konserten men jag fuskade lite och tig lite bilder endå men dom blev dåliga. Där har ni 2 bra förklaringar!
Nu ska läxor göras för dom gör knappast sig själva! <3
Ha det bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0