jätte skojigt asså!<3

Den här dagen har vart jätte mega super super rolig. Vår klass var med på TV!
'Ska berätta lite,
Först åkte vi buss till slussen och sen till Tv huset. Där träffa vi, vad heter det? dom brukar iaf vara med i tv. Med dom gick vi å fika och prata lite. Sen var det genrep elr vad man säger. det var jätte jätte kul, Ella och alexander ä prata i tv jag satt brevid ella på första raden så man såg nog mig oxå, ;)
Sen fick vi vila ca 10 min sen var det live. Det var coolt att se, det var jätte kul vi fick autografer av programledaren. Sen visa hon oss runt lite i tv huset vi såg Bolibompa studion jätte cool faktiskt, vi såg bolibompa draken haha. och mini mello ni vet dom där gubbarna i toalettrullar som sjunger typ. Sen såg vi typ Babel och Skavlan och andra tråkiga program. Men det var jätte jätte kul. Sen åt vi vår matsäck där jag hade pasta med miniköttbullar de var gott. Sen åkte vi buss in till gamla stan för att gå på gamla stans julmarknad. Det var jätte roligt jag köpte julklappar, sockervadd, napp klubba och fick smaka ellas brända mandlar de var jätte roligt jag gick med Ella och Evelina ;) Sen åkte vi buss hem och vi sluta kl 2 . Jag gick direkt hem för att kolla hur det såg ut och det såg bra ut. Ella och Alexander var jätte duktiga. Om ni vill se det kan ni söka på google på: lilla aktuellt skola  och första resulltatet som kommer upp är rätt, då kan ni leta lite så kanske ni hittar den. Hoppas ni mår bra<3
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0