LEDSEN & GLAD mest glad ! <3

Jaa du idag åker vi....för er som är lite efter så menar jag att vi åker till Thailand haha sry!<3 men jag har lämnat ASTA min hamster :(
Men endå spå VET jag att hon kommer få det jätte bra hos Mitra hon kommer trivas där :) kommer såklart sakna henne men endå så åker jag ju till Thailand!!! <3 kommer sakna den söta busiga fina gulliga nyfikna bästa hamstern i världen MIN Asta! <3 nu har vi iaf packat och kl 8 ska vi åka till Arlanda kl 11:15 går planet till Thailand kommer försöka sova på planet det återstår att se om jag kan.
Ha det super! <333
Älskardig<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sötnooos<3333

2011-12-22 @ 10:06:02
Postat av: Pallan<3

Sötis<3

2011-12-23 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0