Aaaarrrrrggg!

Hej!
När jag vaknade blev jag chockad, snö???
Asså det snöar inte på julafton men på påsklovet helt sjukt + att det är mycket snö.
Aha! Vi som tagit fram studsmattan och allt. :P
Så himla tråkigt fattar 0.
Vem ville ha snö NU?? Inte jag iaf.
Det har snöat super super mkt, eller inte super super mycket men väldigt mycket för att vara på påskafton. På julafton snöade det ju inte, när man VILL ha snö, och på påsken snöar det när man INTE vill ha snö. Vädret är dumt ibland eller hur?
Man blir så ledsen, eller ja inte "ledsen" men liksom lite nere, jag trodde jag kunde cykla till skolan nu, hoppa studsmatta, och framför allt ha lite VÄRME. Men nej, aha så var det inte.
Ok, bara att ta.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0