Hej!

Hejsan!
Bara jag som tycker jag har tråkiga rubriker har typ alltid hej, hejsan, godmorgon eller godnatt så ser mina rubriken ungefär ut. Om ni bläddrar ner märker ni. :P
Men kommer inte på bra rubriker, jag tänker inte direkt ut innan vad jag ska skriva utan när jag skriver, skriver jag det som passar. Eller jo ibland tänker jag ju ut och liksom det är ju bra att skriva om och sådär men inte ett helt inlägg bah: hej!
Idag så har jag....
Bla bla bla bla bla bla osv...

Ja ni fattar jag tänker ju inte så i huvudet liksom. :P
Och man börjar ju alltid att skriva rubriken iaf jag och då skriver man liksom "hej" och sedan fortsätter själva inlägget och vem tänker på att ändra rubriken sen?
Nejdå inte jag iaf.
Men jag undrar om det var någon som la märke till att jag har tråkiga rubriker innan jag skrev detta inlägg, ingen?
Eller Asså det är ju inte säkert att ni tycker att hej, hejsan, godmorgon och godnatt är tråkiga rubriker men det tycker jag. Dem visar inget, eller jo lite 10% kanske men sedan i början av inlägget så brukar jag endå skriva hej, hejsan, godmorgon eller godnatt. Så ni fattar eller?
Vissa vissa vissa inlägg blir ju annan rubrik som typ veckans bild men det är ju för att jag vet att jag ska skriva om JUST veckans bild och ingenting annat.
Men i andra inlägg som jag bara skriver så berättar jag ju t.ex om olika grejer, jag säger inte att det alltid är så men ibland. Så ni fattar, tråkiga rubriker.

Ingen har SAGT att mina rubriker är tråkiga ingen har KOMMENTERAT att mina rubriker är tråkiga. Utan det är jag, bara jag jag jag jag som har fått för mig det. Så tro INGET annat Okejj?

Orden med stora bokstäver är skit viktiga. Det är JAG JAG JAG JAG JAG JAG som har fått för mig att mina rubriker är tråkiga, men ingen har ju SAGT eller KOMMENTERAT att dem är tråkiga så egentligen behöver jag ju inte ändra.
Men det är JAG, JAG som vill förbättra min blogg, är det förbättring för er med bättre rubriker??
Jag vet inte men jag tror det.
Därför därför därför....

:P okej kände att det här inlägget blev jätte töntig, men okej, trycker på publicera inlägg satt ni får läsa och tycka till okey?

/:Stella! :P kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0