Hejsan svejsan!

Hej här kommer en liten rolig grej du kan göra, eller ja liten skoj var den, börja på nr 1 och lyd det som står. :D Hahhah <3


[1] jag måste säga en grej TITTA PÅ NUMMER 5.

[2] det hittar du på nummer 11.

[3] Bli inte arg TITTA PÅ NUMMER 15.
[4] Lugna dig bli inte arg TITTA PÅ NUMMER 13.
[5] Kolla på nummer 2
[6] Var inte arg TITTA PÅ NUMMER 12.
[7] Jag vill bara säga Hej!
[8] Vad jag ville säga är ... SVARET ÄR PÅ NUMMER 14.
[9] Var tålmodig KOLLA PÅ NUMMER 4.
[10] Detta är sista gången jag kommer att göra detta TITTA PÅ NUMMER 7.
[11] Jag hoppas att du inte arg när jag säger detta TITTA PÅ NUMMER 6.
[12] Tyvärr TITTA PÅ NUMMER 8.
[13] Ha tålamod !! TITTA PÅ NUMMER 10.
[14] Jag vet inte hur man ska säga det här TITTA PÅ NUMMER 3.
[15] Du måste vara riktigt arg TITTA PÅ NUMMER 9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0