Indienbasar!

Yaay. Imorgon är det Indienbasar, Asså det är super skoj. Ni som inte redan läst, här kommer det igen vad Indienochbasar är: det är så att en gång varje år i, då vår skola då samlar vi in pengar till en skola i indien, med dom pengarna vi samlar in på 1 kväll, kan vi ett helt år driva en skola i Indien, ganska coolt vah?
För att få in dom här pengarna så har vi loppis, lotter, cafe, godis popcorn m.m, klättring och lite till.
Varje årskurs har reda på en grej, förra året sålde vi lotter och detta år ska vi stå i cafeterian och sälja grejer. Det var det jag bakade till (muffins, som jag bakade idag) jag bidrog med det, får se om dem går att sälja! :-) jag ska stå i cafeterian 19:30 - 19:45.
Alla står i en kvart, det kommer bli skoj!
Innan och efter jag "jobbar" går man väl runt, köper grejer. :PP
Heheh men det blir skoj, Indienbasaren börjar kl 18:00-20:00. Så den håller på i 2 timmar, skoj! :D
Kanske blir lite bilder vem vet??

Jah inte jag iaf, men aja får se. :PP
Men ni får ha det najs! :D
Hehe bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0