Schema:

Onsdag: kanske kompisar, och läxor.

Torsdag: Jag och Eve åker till hennes kulturama (stavning??), jag kollar på den. Sedan drar vi hem till mig, hon ska sova där till fredagen.

Fredag: Vara med familjen, mysa!

Lördag: Lillesyrran har pianokonsert!
Läxor (kanske)

Söndag: Kompisar kanske, läxor, ta det lugnt.

Måndag: Kanske ta igen på ridning!

Tisdag: En överraskning säger mamma och pappa, gah! :-) Det är Valborg!

Onsdag: Läxor, kompisar kanske?

Jah, det är vad jag ska göra till och med på onsdag...
På måndag är det lov dag!
På tisdag är det Valborg!
På onsdag har vi studiedag!
Därför nästa vecka går vi bara i skolan 2 dagar, åh nice alltså!!! :DD

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0