Till Linn & Silvia!! :D

Hey tjejer och bloggläsare!! :-)
Ni undrade juh vad jag hade gjort idag, så ofc jag svarar på det. :D

Ehm imorse var jag hos tandläkaren kollade lite och sådär.
Sedan åkte jag direkt till skolan, första lektionen var då svenska, sedan gympa. Det gick bra, det var lite olika slags gymnastik övningar kan man väl säga?
Så det var rätt så skoj :P
Efter det så var det rast som vanligt sedan engelska, och då är det en engelsk film som vi kollar på och det är olika delar, den heter typ desperados är väl helt okej bra....
Iaf, sen kommer inte jag ihåg var det var. :-)
Jah sedan lunch, IUP-timme och matte. :-) Slutade 10 över två = tidigt.
Tidigt = skönt!
Så det var en bra dag!! <33
Efter skolan drog jag hem, kollade på TV, checkade att läxan var klar och sådär :D
Ja Linn och Silvia hoppas ni är nöjda nu, ni har fått veta min dag.
<333 bye!

Ps 1: Ni läsare kan ju kommentera grejer ni undrar och vill veta, kommer svara. Så man kan säga att jag har frågestund lite hela tiden.... :D


Ps 2: Kommer snart ha en frågestund igen och då kommer svaren i en videoblogg-
Speciella hälsningar till Nellie som undrade vid förra frågestunden om
det kom ut på en videoblogg eller i ett "vanligt" inlägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0