Veckans bild!

Hej!
TA DIG TID OCH LÄS!
Jag hade tänkt börja med en liten grej som heter veckans bild, då är det så att varje vecka kommer det komma upp en bild här på bloggen, första bilden är på en ur gullig hund den har jag valt själv. Men om ni vill nu i framtiden kan ju ni få bestämma veckans bild, skriv (visa bilden) i kommentarerna, och så lottar jag ut vilken bild det blir. Låter inte det skojigt?
Jodå, första bilden bestämmer jag som sagt var, sedan nästa vecka kommer en till veckans bild. Kan vara vilken dag som helst i nästa vecka så håll utkik.
Nu tror ni väl inte att det bara kommer en bild per vecka, oh nej utan veckans bild kommer bara en gång per vecka men andra bilder dyker ju upp lite då och då. Men nu antar jag att ni vill se veckans bild eller hur??
Jadå, kolla på bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0