Dagen!

Har precis kommit hem från skolan.
Lite trött till middag blir det köttfärssås och spagetti jätte gott tycker jag.
Har lite ont i huvudet vet inte vrf har typ inte druckit något vatten idag.
På morgonen hade vi simning man skulle simma två sträckor baklänges och 8 "vanligt". Det var lite jobbigt. Sen skulle man trampa vatten typ i en min. Sen i en min med båda händerna uppe i luften och klappa med dem. Lite olika grejer. Sen hade vi fri lek men jag å några till gick istället in och basta i typ 15 min och efter det var jag röd som en kräfta. ;)
Sen var det en låååånnngggg skoldag. Sen efter skolan plugga jag å Hanna lite matte. För att vi har läxa. Sen åt vi mellis. Jag hade sedan utvecklingssamtal mamma kom till skolan. Det gick bra :D
Nu så har vi kommit hem. Jag är trött.
Idag är det familjen annorlunda som jag tycker är bra. Så det ska man väl se då <3
Ha det bra människor<333

//: Stella
(bild på två saftglas kul kul hade inget att ta kort på så aja fick bli så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0