Hej hej! <3

Hej hej! <3
Lite dåligt med uppdatering idag för att vara en helgdag men är själv rätt då nöjd endå :-) kan ju inte bli tusen inlägg per dag, men jag gör såklart mitt bästa! ;) aja. Imorgon så har vi gympa. Antar att vi får matte läxa imorgon oxå.
Jag längtar tills på tisdag!!!! Ska rida då!
Fast jag har faktiskt varit i stallet idag inte i velamsund, men jag å min moster åkte och tog in alla hästarna i deras stall och fixade lite med mat och sånt, och det var ju kul. :-) ska upp tidigt imorgon halv 7, tidigt för mig iaf.
Har ju två hamstrar att fixa till. Gääässssppp! <3
Hejdå! <3 får se kanske blir något litet morgon inlägg men annars får det bli efter skolan! :D
Kram kram från vem då?
Jo Stella såklart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0