HEJ<3

hej hej fina människor!<3
Kanske ska börja med bilden, ja det är från lampan och ibland blir det så när man tar kort, bara satt ni vet. Hahah!!<3 Väääääällllllllddddddddddiiiiiiiiiggggggtttttt roligt att veta... jo jag vet att ni tycker det........... eller inte .
Lite dålig uppdatering idag kanske säger ett förlåt för det, men har liksom tusen läxor....
Ja som ni kanske vet kom jag tillbaka till skolan idag, usch det var mycket man hade missat så det var ju såklart lite jobbigt, fick göra ett oförberett matte prov idag iiiigggeeeen dom andra i klassen hade gjort det när jag var sjuk så jag fick göra det nu. Asså jag fick helt hjärnsläpp. Jag satt i en eviget med 3 blad, usch det var jobbigt. Men när jag blev klar var jag rätt så nöjd men mina svar så det är ju bara att hoppas på det bästa!!<3
Ja sen fick jag tusen läxor i matten, elr ja en matte läxa (1 och ett halft blad med massa tal), ett papper till med algoritmer (ett fult papper med massa algoritmer (stavning) )
Jobba typ till en sida det ska man vara klar med denna vecka (hade inte enns börjat på det eftersom jag var sjuk)
Sen har vi ju eng prov imorgon så det blir träning inför det också.....!
Ja men har ju tränat på engelskan nu, algoritmerna är klara och har gjort lite i boken, också ett tal på matte läxan. Så känner mig helt enkelt klar för idag...
YAY^^nu kom jag på det yay yay yay yay yay har ju ridning imorgon!!!!<3333 Älskar ridnig också har vi ju hemkunskap som jag också älskar!<333
Längtar tll ridningen, förra veckan var jag sjuk så jag har inte ridit på länge... :-)
Hoppas ni är nöjda med mi blogg!<3
Kommentera gärna, ok vet att jag tjatar men jag vill ju. Har du frågor?? Javisst fråga på, det måste ju inte vara frågestund!!!<33 ;)
Puss å kram!<3
://stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0