Hej!<3

He-ej!<3
Kul att ni läser! <3
Idag hade vi sal till natur på hela eftermiddagen vi åkte till något ställe långt ut (enligt mig) och åkte pulka. Asså ibörjan trodde jag det skulle bli jätte tråkigt men nej, det var rätt så kul. Backarna var branta och roliga. Jag hade med min macka och varm oboy elr ja den skulle vart varm men var ljumen.....
imorgon genrep på fredag köt vi.... :-)
Just nu är jag bara trött, måste plugga men känner att jag inte orkar. Men jag har lovat mig sj det så...
;) Just nu sitter jag i sängen med en varm fluffig flis (se bild) den är skön, Jag blev jätte blöt när vi åkte pulka. Men ska prova vilka kläder jag ska ha inför på fredag vi kör på speciella färger, säger såklart inte vilka ;) SECRET!!! :O
JAHA!<3 Ha det bra då..
Kanske ska kolla på någon film elr något, plugga gör jag sen orkar inte nu.... <3 bara så att ni vet tog det en EEEVVVVIIIIGGGHHHHHEEEETTT typ att skriva detta inlägg. sitter i sängen å bara..., H E J  S T E L L A  H E T E R  J A G!!!!! WOOOOIIIII:::: Asså skriver långsamt, orkar inte så mkt mera. Men ska försöka plugga... <3 Sov inte jätte bra inatt heller.
AJA Hej-då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0