Hej!<3

Hej hej goa människor!<3
Hade en toppen dag idag asså :D
Shit, JÄTTE NÖJD!
Var ju med i talangjakten å allt, ÅH det var nice att så där och visa sin dans för hela skolan, lärare + några föreldrar. :-) Var nervös innan...'
Vi hade bestämmt att vi skulle ha "sotiga" ögon, jag gick lite tidigare än halv åtta till skolan, satt å vänta själv i typ 10 min, sen kom folk och sen tjejerna. Vi sminkade oss på skolan. Sen var det dags att gå upp till aulan och vi våfflade luggen där. Nu är det inte lockigt i luggen längre men aja. Vi var bidrag nr 5, vi gick ut på secn körde vårt race och jag tyckte det gick jätte bra :D
Vi kunde inte gjort det bättre när vi var SÅÅ nervösa, jag antar att alla gjorde sitt bästa i just den sitvationen, jag gjorde iaf mitt bästa och är jätte nöjd. Vi åt lunch sedan röstade. Sen gick vi tillbaka till aulan och då fick man reda på vinnarna. Visst vi vann inte, men JAG och säkert dom andra tjejerna hade jätte skoj. Så jag är nöjd. ;) VI fick ett diplom och en medalj var så det var bra!<3
Hoppas du oxå hade en toppen dag
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0