Middag! <3

Mår liksom BRA nu. ;) så imorgon blir det skola. Gjorde middagen tomat pasta soppa med vitlöksbröd. Mums. Min specialité. <3 Nejmen jag har gjort det 2 gånger nu och det har blivit jätte bra, så ja man kan väl säga att det är min specialité ;) bild såklart.(jag tog bild på mammas soppa vet inte vrf, men den där gröna grejen på hade inte jag) Hahhah vet inte vrf jag berättade det, jag ville ju INTE att ni skulle tro jag åt gräs Hahhah nej jag skoja bara ;)
Aja!
Ska kolla på Sveriges mästerkock som börjar om ca en kvart<3 Ska försöka få tag på Ella och fråga en grej <3 Heheh nu ska jag dricka lite chai te som jag varje kväll dricker. Mums! <3 Nu ska jag mysa med min OnePiece har haft den hela dagen hehe såååå mysigt ;)

//: Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0