Tjänat 10 kr, man kan köpa........ något

wow har tjänat 10 kr. kul kul. Var med pappa på Ica Maxi så vi panta och det blev 10 kr å jag fick panten. :) Snart ponnyakuten LÄNGTAR nejmen jag har faktiskt längtat efter det hela veckan så nu är dagen inne. ;)
Mamma har bakat bröd jag har hjälpt henne lite så det blir gott bröd till maten. :D Har gjort lite eng läxa.
Har inte kört veckans miss på länge jag vet... men det är för att ni aldrig kmr med bra veckans missar till mig, jag vill ju ha förslag. Om ni har gjort någon miss skriv till mig SKRIV SKRIV SKRIV!! Det blir ingen veckans miss utan er. Jag behöver er :)
Snälla ni kan jätte jätte gärna kommentera va inte rädda. Asså jag vill ju inte tvinga er men jag vill ju att ni kommer med förslag, vad kan bli bättre? vad är bra? ge förslag det är på det sättet jag kan komma vidare. :)
Kram kram på er!<333333

NI FÅR HA DET BRA OCH KOM IHÅG ATT GÄRNA KOMMENTERA!<3
:// STELLLA!!!<33<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0