Trött efter en skoldag.

Lite trött såhär första dagen, måndag usch det är så jobbigt att gå upp på morgonen men imorgon Yay har vi sovmorgon -vet att jag tjatar om det men det är awesome, ganska iaf. ;)
Jag har gjort läxor idag kollat på tv, tagit det lugnt, till middag blev det potatis och purjolök soppa med varmt bröd som jag gillar. <3 imorgon har jag ridning, ska bli skojigt. Imorgon är det oxå alla hjärtans dag ;) ska vara med familjen å mysa, har köpt lite grejer ;) har ställt kl på kvart i 8 men kommer dra mig upp i sängen vid ca 8 för er som undrar. Då har jag GOTT om tid kan äta frukost i en timma sen göra mig iordning i 45 min skönt. Jag går ca kvart i 10.
Juste en grej till, idag hade vi oförberett matte prov, men det var ganska enkelt och det kändes bra, men man vet ju aldrig hoppas ju SÅKLART att det gick toppen! :D

//: Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0