Frågor av Lovisa ;)

Tackar för frågorna!<3
Favorit frisyr? hmm jag gillar att bara ha mitt hår nedsläppt men annars är det hästsvans :)
Fulaste plagg du äger? Ojdå. Jo det är nog ett par mjukisbyxor som jag har dom är väldigt fula. heh
bästa film? Twiligt en av mina bästa filmer :)
favorit djur? Mitt aldra bästa djur är häst men jag gillar oxå hamster, kanin, katt, hund. Men favo djuret är häst <3
bästa tidsfördrivet? Det är nog att kolla på en film :) Eller vara inne på datorn. 
bästa app du har? hmm... Facebook appen är bra, sen gillar jag ju oxå wordfeud :)
hehe vackra frågor jag har ställt :P <3
Tack så jätte mkt för frågorna Lovisa!<3
Tack blir super glad av er som ställer frågor ;) Tackar
:// Stella
Ha det bra Lovisa och alla er andra med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0