Halojj du!<3

Dåligt men inlägg i know men nu är jag hemma från Thailand så nu blir det mera inlägg OK?
Men iaf vi landa torsdagen den 12 januari kl 11:55 kul å veta Nejmen tur att landningen blev innan fredagen den 13. Haha egentligen vem bryr sig? Jo jag ha ZZZZzzzz.. Trött lite ju kom hem ca 2 och somna ca 3 japp sen gick jag upp halv 7 för att gå till skolan den dagen :/ det var chansning men jag klara det som TUR var slutade vi kl 12 för att vi inte hade någon musik på morgonen skönt. Sen började det snöa tycker det är sådär kallt och usch nej Thailand är bättre helt klart värme sol bad glass åhh längtar tillbaka men så är det! <3 Hoppas du mår bra nu ska jag göra läxa en power point på engelska och berätta om resan lite jobbigt för att jag måste prata på engelska men lite kul faktiskt. <3 nu måste jag väl börja då ha det bäst! <3 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0