Mums! <3

Det gick jätte bra att laga maten och den blev super god. Sen passade jag på att göra läxan: diska 3 gånger handdisk på 2 veckor. Nu har jag diskat 2 gånger har en gång kvar. Hemkunskaps fröken säger typ att vi ska lära oss diska handdisk. Och att vi inte fick ställa in i diskmaskinen. <3 Heheh ;) Nu vet jag inte vad jag ska göra har gjort alla utom diskläxan kanske ska gilla med Asta. <3 hehe skönt fredag imorgon jippie. Längtar till helgen vi ska inte göra något speciellt men endå det är alltid skönt med helg. Ska kanske träffa Ella i helgen skulle vara jätte kul men ska får se :D ha det bäst ni. Ni kommer nog få flera inlägg snart. Ska gå in på datorn och kolla statisten bara. <3 ha det bäst

//:Stelliz develliz! <3 mästerkoken Heheh nää jag skoja bara men det är jätte kul att laga mat och det är en av mina intressen. <3 Här kommer en bild på soppan och vitlöks brödet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0