Nää stackars kalv! <3

Hahhah rolig fast endå stakars kalven.
:) :) :) :) :) :)
Har fixat lite inför imorgon hemkunskap och vi börjar 10 min tidigare. Men hemkunskap är kul. Vi ska göra äppelkräm får se hur det blir. Hoppas det blir gott såklart. Tror vi ska jobba med någon annan den här gånger jag har ju jobbat med Diana 3 gånger och man skulle byta efter 3 gånger så ja. Jag kommer vara med någon annan får se vem. ;)
Nu ska jag kolla på tv och byta om. <3••
Kul med ridning imorgon älskar det. Hoppas jag får någon snäll häst <3
Spader skulle jag gärna vilja rida elr sadrak vi får se vem det blir ;)

//: Stella Elvira Devell
ha en super rolig bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0