Nu vet jag hur det känns att få en glas skål i huvudet. <3 (inte så bra)

Det började med att jag Ella och Johanna skulle baka jag skulle ta fram en skål öppnade skåpet och vips en glas skål flyger ut och som studsar på mitt huvud och ner i golvet och spräcks. :/ Japp gjorde väldigt ont. Så mormor fick hämta mig blev lite yr. <3 men nu mår jag bättre och ska gå till skolan imorgon blev en liten liten bula och ett jack. <3 imorgon är det hemkunskap och ridning det ser jag framemot ska bli jätte roligt på hemkunskapen ska vi göra smoothie. <3 och jag vet inte vad vi ska göra på ridningen tror vi ska träna mera på att rida lätt ska bli kul. <3 hoppas bara jag InTe får mixa annars kan jag ta vilken häst som helst ;) ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0