Veckans Miss!<3

Halojj alla läsare!<3
Kanske ska börja med en ny grej som jag kallar veckans miss vad tycker du?
Jag tycker det låter som en bra ide så jag börjar med det om du tycker något annat skriv skriv skriv jag ändrar på allt ni tycker är dåligt bara det är ok för mig såklart. Veckans miss kan handla om absolut vad som helst.
här kommer första veckans miss och det är för denna vecka:
Veckans miss:

I förra inlägget råkade jag skriva "statisten" fast det såklart ska vara statistiken. japp det var veckans lilla miss vissa veckor kanske det är flera miss om ni har några bra roliga miss kommentera gärna elr skicka mail till mig på facebook.

Ha nu en fortsatt bra vecka med så lite missar som möjligt :P

//: Kramisar å pussisar från Stelliz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0