Byta skola...

Hej!
Detta inlägg är riktat till alla i min klass, kanske skola också.
Ska sluta, på tisdag är min sista dag. Tror alla tjejer i min klass vet några killar men inte alla.
Byter till engelska skolan... ska bli sjukt kul, spännande och läskigt.
Nea byter också satt vi är två. Klart det kommer bli svårt i början ofc.. mycket på engelska men förhoppningsvis kommer man in i det. Språk, det är jätte nyttigt och viktigt, vill kunna flytande engelska kunna prata kunna ALLT!
My dream :*
Om jag kämpar kan jag uppnå den.
På engelska satsar dom. Det kommer vara mycket läxor men jag kommer plugga plugga plugga och kämpa.
Varför slutar du på skolan du går på nu då?
Jo jag vill lära mig flytande engelska och det är det bästa sättet, den är alltid arbetsro där dom är stenhårda skit bra tycker jag. Man lär sig så mycket. Såklart kommer sakna mina kompisar i denna skola men vi kan ju traffas skolorna ligger jätte nära varann. Tjejer och killar kommer sakna er jätte mycket. <33
Men som sagt jag är redo och satsar högt. xD Jag är en tjej som sköter skolan, borde inte vara några problem för mig. Ibörjan kommer det vara svårt, med så mycket engelska men endå man LÄR sig. Man LÄR sig. Det är just det man är i skolan för, att LÄRA sig. XD Just nu är jag sjukt taggad. Känner endå.. På torsdag t.ex är det min sista dag på skolan jag går på nu.. känns sorgligt.. Mina vänner... dom bra fröknarna och dom dåliga fröknarna lämnar jag och Nea. Vi lämnar våra bra vänner och våra mindre bra... fast endå.. vi lämnar dom inte.. vi finns alltid där. Jag kommer hålla kontakten med mina vänner och jag kommer få nya på engelska skolan. Dom har bra lärare på engelska och tillåter INTE att någon är taskig mot något och det är skit bra. xD
Min gammla skola är också jätte bra men nu har ni fått veta skälen till att jag byter.
TILL MINA VÄNNER: Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta kommer sakna er men vi får hålla kontakten ses och sånt. Kommer sakna er! <33 Mina fina fina vänner.... älskar er jätte mycket! Ni betyder jätte mycket för mig! <3 Ni finns alltid där hjälper mig.. och stöttar mig TACK!
Utan er.. vad hade jag gjort. Tack snälla vänner för att ni finns.. älskar er!
Vi bråkar, vi skrattar, vi gråter, vi älskar, vi hatar, vi har kul, vi har tråkigt, vi har roligt.. vi är crazy.
Detta är egentligen till alla tjejer i min klass, killarna är såklart också mina vänner men just detta är till tjejerna! <33 Puss till er!
XD Ni har stöttat mig sjukt mycket! :) Tack för att ni finns.. Ni är äkta vänner alla tjejer i 5B... Ni äger girls! <33 TACK TACK TACK! <3 Tjejer vi är ett gäng vi får fortsätta träffas. Vill ALDRIG släppa kontakten med er älsklingar. ALDRIG! <3
<33 Ni betyder jätte mycket för mig. Ni har ett plats i mitt hjärta" <3
Ni rockar tjejer!

ALLA TJEJER I 5B! <3 KRAM! <3
Älsklingar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0