Fixat lite...

Hejsan hejsan bloggen!!
Tänkte börja med att säga att handbolls matcherna syrrans lag vann alla matchen duktigt duktigt^^

När vi kom hem gjorde jag lite varm choklad jätte mumsigt...
Så här kan det se ut om man är typ proffs, min såg inte riktigt ut så (höhö):
image description

Sedan har jag fixat tidsinställda inlägg för nästan hela veckan, ett på tis, ett ons, ett tor, ett fre och ett lör..
Så ni får nöja er med ett inlägg per dag dom dagarna och det är tidsinställt inlägg för jag ska till landet och ha sommarlov, koppla bort ALLT och bara ha jätte skönt.. xD <3
Men kommer såklart tillbaka efter det, lovar er lovar er xD

Usch vilket väder alltså regn regn regn:
image description

Alla mina ridkläder ligger i tvätten dom ska tvättas inför ridlägret, åh vad roligt det ska bli längtar sååå mycket.. xD
Föresten så invigde jag mina nya ridbyxor igår dom var jätte sköna tyckte jag, kommer ha nytta av dem. :) <33
På bilden är det mina gamla ridbrallor som jag SÅKLART kommer fortsätta andvända kanske kör varannan vem vet..?
Kan kanske ta kort på mina nya ridbyxor men får se.. xD
image description

Ha det så jätte bra! <3 kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0