Lite svar på några frågor.

Hej! <3
Tänkte ta och svara på lite frågor från frågestunden som fortfarande håller på:
Från Julia:
1. Har du en husdjur?
Jepp jag har en söt liten hamster vid namn Asta. Hon är en dvärjhamster- vintervit och fyller 1 år den 1Juli. Så här ser hon ut:
image description
2. Vilka aktiviteter går du på?
Just nu går jag på ridning, alltså 1 aktivitet älskar hästar. Till höst ska jag börja på en aktivitet till men har inte klurat ut vilken men ni kan väl ge tips?

Av August:
1. Vilken är din favorit färg:
Asså jag har ingen riktig favorit färg utan jag gillar många färger som lila, rosa, grön, blå, vit, orange, gul, svart, vitt.. okej lättare att säga jag gillar typ alla färger. Tycker olika färger är fina på olika saker/kläder och på olika personer. xD Så har ingen riktig favorit färg.

Tack så mycket för frågorna fortsätt fråga på bara bli jätte glad då! <3
KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0