Lördag..

HELLO HELLO!! xD
Tidsinställt inlägg..?
Svar: Jaaaooo!! :*

Imorgon tror jag vi åker hem från landet, alltså tjaa... när detta publiceras kommer det vara lördag oc nu säger jag alltså att jag tror vi åker hem från landet imorgon som alltså då kommer vara söndag. xD
När jag skriver detta är det ju bara lördag.. alltså veckan innan... så detta inlägg kommer publiceras om en vecka om allt går rätt till som jag såklart hoppas och tror på (höhö)...
Usch idag lördag (veckan innan detta publiceras) så hör jag smacker på rutorna usch så det regnar hoppas inte vädret är så när detta publiceras alltså en vecka framåt.. xD
Hoppas eran vecka har varit bra...? xD
Kramis kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0