Min roliga riddag! <3

Hejsan :*
Har varit en super bra dag. Första ridpasset gick bra, jag fick Mindalka hon hade lite ont i benet i början men när vi började trava men hon var halt så jag fick helt enkelt byta häst och den som stod först på listan var Amelfa (Som kastade av mig igår...) men iaf, hon skötte sig rätt så bra, men hon är och kommer nog alltid vara det lilla busfröet. xD Men det gick bra. Andra ridpasset som är barbackaridpasset fick jag Korken (Eller han kallas Korken...) han är såå fin och gullig. :D Love u Korken^^ :*
Det gick bra vi gjorde lite övningar och sådär. Dagen har varit jätte bra, roligt att liksom rida 2 ggr per dag. :) Det var skojigt! 
Imorgon är en annan dag på barbackapasset (sista passet) kommer vi typ träna lite balansövningar jag vet inte vad vi ska göra på första passet. :) Imorgon ska en ridkompis sova över hos mig, det ska bli skoj!! xD 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0