Planerar lite..

Hej!
Just nu sitter jag och planerar lite när man ska göra dom dom och dom läxorna. Vad jag ska ta med hit och dit. Skolavslutnings dagar, födelsedagar, namnsdagar allt möjligt!
Idag har Solbritt och Solveig namnsdag, haha! Känner ni någon som heter så?
Inte jag. Grattis till dom iaf. Kanske ska börja säga vem som har namnsdag varje dag. Hahah kanske det kanske.. xD
Idag fick vi tillbaka No-provet, alltså är nöjd med min insatts om jag nu får säga så. Jo är nöjd och stolt över mig själv och mitt resultat! :) Så det känns jätte bra!
På torsdag ska ALLA som inte fick ALLA rätt på en viss uppgift få göra den igen. Visa liksom att man kan. Så det är bra att hon ger oss en chans att liksom om du fick 5 ta det till en 6:a som är maxpoäng på den uppgiften! :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0