HEEJ! <3

I förra inlägget fattade ni att jag menade hickan va? Hahhah Aaa det hoppas jag. Men Gud vad tror jag att ni är? Omsatta eller åh nej. Ni fattar såklart, vill bara göra allt så tydligt som möjligt för er så ni fattar ibland lever man in i sin lilla egna värld och vet precis hur det är då skriver man det och sedan har inte något fattat ett skit, fattar ni? Jag tar ett exempel, om jag skriver en berättelse jag har tänkt ut slutet och hela berättelsen då vet jag ju den i huvudet och jag vet ALLT. Då kanske berättar jag och helt plötsligt, hon tog diamanten och sprang iväg till Sara, vi säger att jag skrev så. Då vet ju ni inte vem Sara är utan bara jag för det är i mitt huvud. Ni fattar inte vad som menas med diamanten osv....
Tror ni har fattat nu. Så det jag ville komma fram till var att jag vill att ni ska förstå, ni är ju inga små bebisar som inte förstår något eller? Nej exakt men endå, jag VILL förklara. Det är inte så kul att inte förstå vad det än är. Kanske det låter knäppt, men då tycker du det. Jag bryr mig inte då ;-) så ja, nu har jag sagt mitt<3 tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0