HEEJ!<3

Hej smått folk!<3
Sry att jag inte skrivit, har haft fullt upp läxor och sånt duvet. Ska bli ett snabbt inlägg ska kolla på tv osv.. <3
Idag var det en SUPER SUPER skojig ridlektion vi fick trava jätte mkt och galopera mkt. ÅH vad roligt det var!<3 Jag fick fina fina bästa Spader åh älskar honom. Typ när en tjej i min grupp skulle kratsa hovarna bet Knekt henne i benet så hon typ fick jätte ont, stackarn. Jag blev ju biten av Kneckt förra gången. <3 AJA!<3
Idag hade vi oxå hemkunskap, skulle laga fiskgryta och kände bara usch. Men du, det var awesome gott, okej inte "häftigt gott" men iaf det var godare än vad jag trodde. Så ska faktiskt laga det nästa torsag hemma. Sen fick vi en läxa där man skulle samla poäng elr vad det var och hjälpa till hemma, men herregud typ allt det gör jag redan hehh. Nä nu överdriver jag lite, men mkt av det gör jag redan :D
Har fixat med matte läxan så den är klar. Ligger efter lite i svenskan eftersom jag var sjuk en hel vecka för typ 3 veckor sedan missade mkt. Men nu har jag jobbat ikapp och det känns skönt. :) Hoppas allt är bra med er. NI glömmer väl inte tävlingen najj sitt å klura ett tag. Om jag inte får in svar snart, kanske ni tyckte att det var tråkigt? äsch jag gör en ny tävling roligare vad sägs som det? Helt okej va?
Ojdå nu som jag lovade mig sjäv att skriva kort då drar jag iväg, sån är jag. Kan inte sluta skriva om jag t.ex skriver en berättelse drar iväg så den kan bli så lång som helst nån får nästan säga till mig hahah men jag älskar att skriva. Både på datorn och för hand, visst jag har ingen snygg handstil men övar på det!<3
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0