Hej! <33

Har städat Astas bur :D mkt mer än så har jag inte att berätta. Elr jo jag ska se ponnyakuten ikväll 17:00-17:30 Barnkanalen ;-)
Ikväll ska jag dessutom lägga mig tidigt tidigt kommer vara trött imorgon bitti. Det är skola men jag hade gärna haft sportlov en vecka till men det ska iaf bli kul att träffa kompisarna endå.
Men där ser ni, det blev lite att skriva om iaf, ibörjan hade jag bara tänkt skriva "har städat Astas bur" men det blev ett "inlägg" Asså lite längre inlägg. Hahhah Nejmen vad krångligt det blev nudå^^ **
Ahapp. Sen så har vi väl gympa imorgon då inte så mkt annat att tänka på. Om ni har eller vet någon/några bra bloggar tipsa till mig om dom. Skicka meddelade på facebook funkar utmärk. Ni kan också gärna tipsa min blogg för andra om ni har tid å lust.
Men kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0