Hejsan svejsan!

Hej!
Hade läxor att göra och lite så efter ridningen. Är inte klar med allt ännu.
Men jag ska berätta om min dag:
Tisdag- 27 - mars - 2012
Kl: den är NU när jag skriver det HÄR ordet 20:08.
. -----------
1. På morgonen hade jag då hemkunskap, var jätte kul. Vi lagade spagetti med köttfärsås jag tyckte våran blev god så jag är nöjd. Sedan så gick vi, när vi var på våran skola märkte Amanda att hon hade glömt sin klocka och jag skulle få en present av läraren för det var en läxa man hade fått, man skulle göra många grejer i hemmet och få poäng osv....
Iaf då skulle jag få en present men glömde att be om den så jag och Amanda Gick tillbaka. Vi har några 9:or efter oss, vi gick in knackade på och vad om grejerna men det var lite pinsamt att knacka på för alla kollade på en! :-)
2. Vi drog igång stormaktstiden, vi såg en film 45 min lång och fick anteckna till jag skrev typ 4 sidor, Hahaha hade så mkt att skriva. :D
3. Efter skolan skyndade jag mig hem, åt mellis, bytte om sedan bar vi iväg- till ridningen.
4. Vi skulle rida ut. YAY! <3
Jag fick Mynta, hon var duktig och så, men typ lite rädd när vi red ut. Men iaf det var jätte skoj, allt gick bra. :-)
5. När jag kom hem duschade jag åt middag, gjorde lite läxor, städade på rummet, kollade på TV m.m
6. Nu så sitter jag och bloggar!
Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0