HEY!

Hej!<3
Ska berätta lite om dagen idag så inte var så jätte bra..
Det började med en rätt så dålig start, jag gick typ halva vägen till skolan, sen kom jag på åh nej jag hade glömt min mobil hemma så det var bara att gå tillbaka behövde ha den. Sen var jag lite sen då så pappa stjusade mig det var snällt annars hade jag inte hunnit. Sen kom vi till skolan första ämnet var slöjd, så stickade vi och jag fick jätte ont i fingrarna som jag får när jag stickar i 1 timma och 20 min tror jag att det är.
Men aja. Sen var det rast allt gick väl bra där. Sen var det matte diagnos kändes helt ok. Sen matte matte matte sedan efter en evighet lunch och efter lunch rast. Sen hade vi SO prov och jag höll på att dö, jag var ju sjuk i en vecka, på den veckan hade dom pratat diskuterat läst om kristendomen knappt en chans för mig att kunna. Så jag höll på med 6 elr 5 frågor i en timma och 30 min Allvarligt asså fick så ont i huvudet, emn lite kunde jag sen innan men aja. Sen sista halvtimmen orkade jag INGENTING men jag jobbade endå...
Och som tur var fick vi sluta 20 min tidigare. Sen orkade jag inte GÅ hem så jag åt mellis och idag var det oxå muffindag på fritidsklubben så jag åt det och var med Ella, sen ringade jag pappa och han hämtade mig, vi åkte till dagis för att hämta Hannes. Och nu hemma. Låter inte så jobbigt men eftermiddagen var helt sjukt jobbig. men nu känner jag mig stark igen och är redo för en fredag. Sen blir det helg. ÅH LOVE!<3333 3
KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0