ROMME <333

Hej!
Idag var jag å skolan i Romme. Sjukt roligt, åkte med Amanda H och Ella och det gick jätte bra. På dit vägen var det lite långtråkigt att sitta i buss 3 timmar men på hem vägen gick det iaf ganska fort! :D vi hade as kul Asså verkligen super skojigt, vi åt lunch på topp stugan där jag förlorade pengar, elr ja inte förlorade, jag tänkte äta pannkaka och jag var ganska hungrig så jag tog vuxen portion (5 pannkakor) istället för barn (3 pannkakor) då så orkade jag bara 2 pannkakor så om jag hade tagit barn portion hade jag haft en kvar, så jag tappade lite pengar kan man säga, men allvarligt vad gör det? Najj inte så mycket jag hade en toppen dag! :D vi åkte mkt och det gillade jag! <3 nu så är jag sjukt trött som gick upp kl 5 och har åkt skidor en hel dag. Men som sagt jag är nöjd! <3
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0