Amanda H kmr snart!

Hejsan!
Idag ska Amanda H komma hem till mig, vad vi ska göra det vet jag inte riktigt, det är jätte fint väder ute 17 grader och sol är inte fel!! :D
Denna vecka kmr vi bara gå 3 dagar i skolan! Åh det är jätte super mega skönt! :-) <33
Sommarlovet närmar sig, även fast det är ett tag kvar känner man att det är påväg!! Träden börjar blomma och sådär..
Jag och Amanda kanske tar lite foton, både på oss och på naturen och sådär!
Är det någon som vill det?????
Ja, men vi får se vad vi gör! <33
Hon kommer väl rätt så snart antar jag! :-) Ja, vi ska som sagt var vara hemma hos mig!
Men ni får ha det så bra också hörs vi!
Snart kommer ett sånt här låångt inlägg lovar er!! Väntar bara på rätt tillfälle att skriva det! :-) <33
Snart kanske det kmr en frågestund också! :D
Men allt sånt tar vi sen!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0