Forum med Hanna!

Hey! Har verkligen njutit av denna bra dag.
Direkt efter skolan gick jag och Hanna till forum, hade bestämt att vi skulle plugga. Men när vi kom in genom forums dörrar kände man bara.,. Shoppa shoppa shoppa!!
Så vi "orkade" inte plugga.
Jag köpte en bikini, elr tja.. Bara toppen.
Jag köpte en parfym, jag och hanna gick runt i affärer och provade massor av olika parfymer, så nu har jag tagit en dusch. Det stank om mig. Jag köpte också en liten present till mamma bara för att hon är världens bästa mamma och jag älskar henne! Puss! <33
Bilder på allt kommer sen!
Nu är det jag som är kock, har ansvar för maten idag så när alla kommer hem så bjuder jag på köttfärsås med spagetti!
Men nu ska jag laga!
Kram!

Ps: tack för en jätte rolig eftermiddag Hanna massa snack och ännu mera flum.! Så jag är nöjd! :-) <33
Nu blire på med min OnePiece och mat lagning!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Nästa hån blir det bara "plugga, plugga, plugga"!!?? ;) tack för presenten sötnos! Kram!!

2012-05-28 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0