Fruktsallad!

Hejsan Svejsan! :*
Imorgon så är första ämnet slöjd. På fredag är det SO-prov som gäller önska mig gärna lycka till fina läsare! :)
So-provet handlar om stormakts tiden för er som går elr har gått i klass 5 har säkert läst elr ska läsa om stormaktstiden. So är inte min starkaste sida men gör mitt bästa, kämpar och pluggar jag kan inte göra något mera liksom. <3
Apropå bilden (som ni säkert ännu inte kommit till) och rubriken så har jag gjort fruktsallad^^
Fast njaah, använde inte riktigt lika många frukter som på bilden..^^ Hahha!
Nejmen var en liten mini fruktsallad bara för att det är gott! :) <33
Men ni får ha det så bra så hörs vi förhoppnings vis imorgon! :D
Ska försöka blogga mera imorgon... Men det är inte alltid lätt med mycket prov och läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0