Gästbloggning....

Hey!
Ella ska få gästblogga här hos mig. Så Ella, kommer här:

Hej alla goa! :-D
Jaoo, det är jag Ellaah här. (-;

Tack Stella, för at jag får skriva här, roligtroligt. ^^

Vad ska jag skriva om då?
Ska jag berätta lite om mig?

Här kommer det:

  • Rider, har gjort det sedan jag var ca 6 år. <3
  • Går på gymnastik, sedan jag var 3 år. <3
  • Går i samma klass som Stella! :-D
  • Är jätterädd för kryp, särskillt spindlar, kackerlackor, nyckelpigor (:s), tvestjärtar... Okej, är rädd för ALLA kryp. :-P
  • Jag gör ofta allting svårare en vad det egentligen är...
  • Jag är väldigt kortfattad av mig.
  • Utåtriktad. xd
  • Har inget mer att skriva nu.

BYE! Lämnar över åt Stella nu. c:

 

Jaaoo, emh du skulle juh få sista ordet sååå,, emh--.

HEJDÅ! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0