Idag...

Hejsan!
Idag var en bra dag som ännu inte är slut!! :D
Just nu är jag hos Mormor och morfar! :)
Kommer sova här två nätter tror jag.. :-)
Idag träffade vi kusinerna och såg en teater..
På stället vi var fanns det hästar som jag och min kusin gullade med och tog foton (som kommer)
Sedan åkte vi "hem" till mormor och morfar och då bytte jag om till ridkläder sedan åkte jag till min moster som har två hästar!! <3
Jag red en av dom och vi red ut och det var super mega skoj! ;-)
Imorgon ska jag oxå rida hos henne och då ska Hannes få prova sitta upp och kanske skritta runt lite!! :-)
Nu har jag ätit, och Hannes tvingar mig att leka med barbie med honom... YA!
Han gillar Barbie!! <3
Måste gå!
Kram! :-) <33

Kommer ha "jätte kul"" ... Hahah bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0