Min dag---

Hejsan! <33
Hade tänkt att berätta om min dag.
Vanlig tisdag, gick till hemkunskapen och på hemkunskapen så lagade vi pizza, denna gång var jag med Amanda R.
Asså min pizza och säkert Amandas med blev super mumsig,.
Hade en klassiker men ändå en egen toutch.
På min hade jag, hemmagjort tomatssås (ofc) ost (också ofc) och skinka, vanligaste pizzan ever..
Iaf så älskar jag den, gjorde satt den blev lite knaprig och sådår!! :-)
Sedan när den var klar, DÅ la jag på ananas för att jag gillar inte varm ananas men jag gillar "kall" så den blev super goood! :D hehhe jag åt upp hela, men det var ju såhär mini pizzor.
Sedan vid lunchen i skolan är man ju inte ett dugg hungrig.. :))
Iaf, skolan slutade jag skyndade hem, bytte om inför ridningen och åkte..,
Vi fick reda på att vi skulle rida ut och jag fick lilla busungen Mixa! <3
Asså hon skötte sig rätt så bra, det är roligt att få kämpa lite med en såån envis ponny. Hon ville äta hela tiden- tjejen. Ah! <3 Men det var super skoj!!
Min kompis sa att våran ridlärare (som var sjuk idag) hade sagt förra gången att när vi ska rida i ridhuset nästa gång så ska vi hoppa!!^^YAH!<33 Nice nice... :P Ska bli skoj! Så nu så längtar jag till vi sak rida i ridhuset..

Nu så har jag börjat lite på eng läxan..
Imorgon kommer vi vara på Armémuseet typ nästan hela dagen, det är väl rätt så skoj!
Vi ska typ anteckna det guiden säger för att sedan göra en rapport antingen skriva på datorn eller på papper, kommer nog ta datorn så får man skriva ut sedan. Grejen är den att vi bara kommer få 1 vecka på oss att göra den läxan, lite kort enligt mig!
Asså när jag skriver ibland så kan jag inte sluta...
Måste lära mig att hålla ihop texten mera, inte sväva ut och skriva allt för mycket- (som ofta händer)
Imorgon ska jag till forum med vänner ska bli skoj, så rapporten får vänta till dagen efter...
Men ni får ha det bra!

Hörs!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0