Skolan... (detta är ett tidsinställt, så tja.. detta inlägg är tidsinställt <3)

Det som gör att du kan få ett bra jobb om du kämpar. Skolan ger dig iaf möjligheten att få ett bra jobb, jag tycker att skolan är sjuuukt viktig från 6:års ända tills du slutar.
Även fast skolan ibland bara är fööör jobbig så är den ändå bra, tänk på det. Tänk posetift i 6:an vad blir det då?
Jo betyg, fatta!!
Vi får betyg i 6.an och med bra betyg får man ett bra jobb. Jag vill satsa, jag vill få ett bra jobb och jobba med det jag vill. Jag kommer lägga mycket mycket mycket tid på skolan, jag sköter mig i skolan är inte värsta geniet som liksom kan ALLT, nej det är jag absolut inte men jag har inga "problem" om man säger så, jag är en tjej på 11 år snart 12 som sköter skolan bra, och det kan jag säga själv. Jag gör mina läxor och kommer i tid, that`s it..
Alltså om du inte hade gått i skolan hade du inte haft vissa kompisar som du har nu.. tänk så.
Visst det finns alltid något dåligt men tänk på det posetiva, okej... jag är absolut inte sån som hela tiden tänker på det posetiva, absolut absolut absolut inte....
I 6:an blir det sjukt mycket mera läxor och det betyder.... tja...
mera läxor....
Det kommer bli mkt oftare prov och liksom betyg.. vissa prov komer gå skkiiit och du kommer vara ledsen medan vissa går jäätteee bra.. that`s the life liksom..
Vill du ha ditt drömjobb?
Ja se till att få det då, det är bara du som kan påverka det bara bara du...
När du chansen.., chansen att få gå i skolan. Ta det. Alla svenska barn måste ju gå i skolan och det är väl bra?
Ja det är bra, du har chansen att få ditt drömjobb så vänta inte kämpa på, gör dina läxor kom i tid! <3 :-)


Såå kämpa på ni tjejer och killa där ute... :)
<3 det var det jag ville få fram i detta inlägg! <3
Såå jah! <3
Kämpa på kämpa på kämpa på kämpa på!! <33

Hare bra!

Lycka till med skolan och få det jobb du vill!!
KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra att du kämpar! Du får inte glömma att slappa och göra annat kul ibland!! :) puss puss!



Ps. Positivt stavas det... ;)

2012-05-23 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0