Bra dag! <3

Idag var en bra dag. Först hade vi slöjd som jag gillar ;)
Sen bytte vi platser och jag sitter nu BREVID NEA! <3 det är ju jätte bra vi sitter längst bak jag gillar det. Vi hade matte jag å Nea jobbade tillsammans sen hade vi typ svenska. Och sedan lunch och sen rast på rasten tränade vi på en grej till talangjakten. Vi tränade i röda villan. Sen var det språkeftermiddag på ekliden det var typ att man skulle få prova på tyska spanska och franska det var rätt så kul. Jag är nästan helt säker på vilken språk jag ska välja i 6:an. Sen slutade vi lite senare då gick jag å några till och träna mera på grejen till talangjakten. Sen var det ju muffins på Fritidsklubben så vi åt muffins tränade mera och sedan märkte jag ÅH nej mammas flis som jag hade på mig var HELT borta. Vi sprang Runt i hela skolan jag fick för mig att den låg i slöjd salen vi fråga fritidsläraren Janne och sen sprang vi Runt leka överallt och jag blev jätte ledsen för det var ju mammas flis. Men sen när vi hade gett upp skulle gå hem jo gissa vad vi såg i KLASSRUMMET helt Sjukt den låg där. Och nu kom jag ihåg. ÅH vad dum man känner sig. Men jag elr Janne hitta flisen och jag blev glad. Och vi fick 8 pepparkakor var av honom. Janne är så snäll. <3 sen var det en glad Stella med flis som gick hem. Tack Janne! ;)
Ska göra läxor igen. Och förresten jag lagade mat idag: falukorv i ugn med potatismos det blev jätte gott. Bild kommer sen ställde jag in all disk i diskmaskinen handdiskade kastruller och sånt ;) känner mig riktigt nöjd :D
Ha det bra!

//: Stella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0