?

Nu på morgonen har jag jätte mkt tid?
Vad har hänt?
Nejmen det är så att det brukar oftast vara stressigt för mig. Men nu....
Gud så skönt det är. Och även börjar vi 10 min tidigare idag. :) nu kan jag sitta med min mobil lite. Sen kan jag gå i lugn och ro till hemkunskapen. Kanske ska gå snart. Idag går jag sj. Linnea har flyttat och Emma får skjuts. Asså hon frågade mig om jag ville åka med men jag kan ju inte eftersom vi börjar tidigare och ja ni fattar nog ;)
Ska gå 10 i åtta tror jag.
2 läxor tills idag svenska (boksamtal) och eng- läxa. Jag har gjort båda.
Ska nog gå ner och sätta på mig ytterkläder nu.
Men ha en bra tisdag allesammans! <3
Kramar till dig!

//: Stella
(cool bild tycker jag, dock har jag inte tagit den sj. Utan hittade den på en app. Men aja det kunde man ju ana)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0