Förlåt för dålig uppdatering.

Hejhejhejhejhejhejhejhej!
Mkt läxor min schema är proppfullt av läxor:
Imorgon torsdag: matte läxa
Fredag: tidnings läxa + so läxa
Tisdag: bokcirkel läxa + eng läxa, hemkunskapen läxa (diska)
Japp det är mitt schema fullt av läxor men jag ska såklart göra andra grejer oxå. Idag hade vi lektioner hela förmiddagen sedan sal till natur och idag skulle vi åka längd skidor elr skridskor. Jag hade bestämmt med Nea att vi skulle åka längd skidor så det gjorde vi. Det var bara vi i hela våran klass som åkte det. Men det var jätte kul. Vi åkte 3 km och lite till. Det gick bra. Bilder kmr. ;) ja sen satte vi oss i snön när vi hade åkt klart och drack varm choklad med smörgås det var mysigt. Jag var alldeles rosig om kinderna. Sen åkte vi "hem" till skolan och vi träna på en grej- vi ska vara med i talangjakten för skolan jag säger inte vilka som ska det. Mera än så säger jag inte. :) hehe det ska bli en överraskning för er som går i min skola för er andra berättar jag alt efter. ;)
Nu ska jag göra läxor

//: Stella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0