Tummarna upp!<3

Hej!<3
ja så är det :-) två tummar upp för att jag är frisk nu!<3 JIPPIE!<3 super glad. usch det var ju sååå jobbigt att vara sjuk, men nu mår jag bra. Okej lite hostig men aja. Blir skola för mig på måndag ;)
Sen så har Linnea vart och lämnat sin hamster så nu har jag 2 hamstrar här :) kul kul
Till middag blir det kött med potatisgratäng ;) gott!! **
Jaha du<333
Har typ inte pluggat något inför provet, HELP ME!!!!! ajdå, men jag fick läxan senare + att jag kunde inte träna när jag var sjuk. Så jag har bara kunnat träna idag, och idag har det varit fullt upp så att ja ni fattar. Hoppas det går bra endå.... vi får se.. :)
Är sugen på att baka å att rida. Baka kan jag ju såklart, men det är lite sent nu kl är 10 över 6 och vi ska snart äta. Men kanske blir det bakning imorgon får se. Ridning på tisdag jätet skoj ska det bli. LÄÄÄNNNNGGGTTTTTAAARRRR!!!!<3 Hoppas jag får rida Spader eller Sadrak :)
Men ha det bra!<3

://Stelliz!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0