What dosen't kill me make me stronger...

Låten stronger..,
Hörde den imorse på radion shit alltså så mycket minnen som kommer av bara den låten..
Alla tjejerna utom en som var borta..
Vi dansade till stronger för hela skolan. Vann inte men hade sjukt roligt endå.
När jag hörde låten kunde jag blunda... Och tänka dansen... Vet vilka steg hit och dit.... xD
Fy vad kul vi hade då. :)
Stronger- låten. Gör mig glad... Den får mig att tänka på mina underbara vänner, killar som tjejer, tjejer som killar.
Det är rätt så coolt, en låt liksom.
Men under en period gick den i hörlurarna 24/7..
På rasterna... Tja.. Då var vi tjejer inne och tränade.. Den gick liksom hela tiden...
Vi sjöng på den... Killarna blev galna och ville se dansen.
Ingen kille såg nog dansen tror jag innan själva talangjakten..
Ett faktiskt extra stort tack är till Evelina och Diana som sjöng, för hela skolan!
Duktigt! :D
Utan er hade det inte blivit lika bra, men utan dansen.. Hade det inte heller blivit lika bra.
Varje person i dansen var viktig... Tack till er också..
Tack för att JAG fick vara med... :)
Nice det var. <3

Snart går jag till skolan. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0