Frågor


1.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ella & familjen! <33

3. Hur lång är du? 1.42 Heheh


4. Vilken är den senaste filmen du sett? En gång i Phuket såg idag! <3


5. Vem ringde du senast? Pappa hurså?

6. Vem ringde dig senast? De du!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? (det var en bussbiljett)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, ringer grattis till alla med Telia!

9. Vilken ögonfärg har du? Blå typ


10. När vaknade du i dag? Kl 8:54 ha typ 9


12. Vilken är din favoritjulsång? I don't know! Hhaha


13.Vilken är din favoritplats? Home sweet home!


14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt att säga.



15.Vad fick dig verkligen att skratta senast? En gång i Phuket, några scener i filmen! <33

16. Hur stor är din säng? Lagom för mig!

17.Har du stationär eller bärbar dator? Barbar


18.Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på, vinter: strumpor och skor. Sommar: barfota.
Vår: skor i vissa strumpor


19.Vilken är din favoritglass? Vet ej älskar typ alla glassar Hahahha!

20.Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta, sufflé, glass och mkt mer


21Tycker du om kinamat? Gör jag väl.

22. Vad dricker du till frukost? Dricker? Juice! Inte inte ofta Oboy typ en gång i månaden okej inte ens det.


23.Sover du på någon särskild sida? Nej är olika vänder mig!


24.Kan du spela poker? Nej hahaha

25.Tycker du om att sova? Jag älskar att sova mysigt


26.Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja en person!


27. Kan du några andra språk än svenska? Eng, lite thailändska sen kan man ju hej på andra språk.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och!

29. Sover du med gosedjur? Hahhah ja en liten kanin som jag döpte till Felicia när jag fick henne för länge sen' hahaha

30. Vad har du för ringsignal? Nån "vanlig" på iPhone typ


31. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vissa och vissa inte


32. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En väska!

33. Läser du dagstidningen? Najj

34. Dansar du i bilen? Dansar? Åh nej


35. Vad är det för färg på din tandborste? Typ rosa och vit :D


36. Ångrar du någonting du gjort? Såklart!

37.Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Hamster, elr ja jag har henne nu. :P

38. Svär du ofta? Nej det tycker jag inte, bara onödigt ju.

39. Sverige när det är som bäst? Skärgården! <3

40Kan du åka slalom? JA absolut!


41: Vad har du ätit i dag? Popcorn, macka, slickat lite cheesecake. :D


42. Saknar du något? Astrid! <33


43.Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja det tycker jag, om den som fyller år vill såklart

44.Vad ska du göra i helgen? Söndagen som finns kvar av helgen? Vet inte bra svar i know!


45. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla på melodifestivalen! :D

Jaha 45 frågor, nu får ni veta mera om mig, varsågod! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0