Aaoootttjjjhhh!

Hej!
Idag så skulle tjejerna ta sin andra spruta för typ något. Och vi var inte beredda men jag och Paola fick börja! Och Paola började ta sin jag blundade då...
Sedan skulle jag ta min och då var jag tvungen att lägga mig ner jag är ju så rädd för sprutor och svimmar oftast, jag bara nej, nej, nej du får inte ta den än. Måste andas lite...
Asså jag ville ju inte att hon skulle ta den, sen liksom sa hon, oj vad du har starka armar (hahah) jag bara... Ja? Emh tack. Tror hon sa det för att jag skulle tänka på annat, sedan sa hon liksom går du på något sport.?
Ja ridning sa jag.. :-)
Aa också pratade vi lite om det sen sa hon helt oförberett nu kör vi...
Jag bara.... blundade bet mig i läppen och svalde..
Hade hon sprutan extra länge inne på mig?
Hahah, ja det kändes så iaf.,.
Jag spände mig jätte mycket (som vanligt) så aa den gjorde ont...
Har fobi för sprutor såå..
Men iaf, nu är jag hemma också kör vi ridning!! :D
Skooj! :)
Hare sååå bra! Kram

(Me today)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0